18-11-2019 20:55
A ja mam dziwne wrażenie, że klamiecie i gracie na czas.
p.
13-01-2020 19:48
18-02-2020 07:28
18-02-2020 22:19
ErRoR
Uważam ze wypowiedz Moderatorów jest tu zbędna bo i tak powiedz ze nic nie wiedzą ze jak się dowiedzą to powiedzą 🤷♂️
Bo ING robi co chce a nasze sugestie się nie liczą 😒
21-02-2020 12:19 | Edytowano: 21-02-2020 12:21
Dziękujemy za zgłoszenie usprawnień w obszarze Zarządzania finansami. Wasze głosy są dla nas ważne i zawsze je analizujemy. Jednak nie zawsze możemy je wdrożyć.
Na ten moment nie planujemy wprowadzenia nowych kategorii ani możliwości utworzenia własnej kategorii. Planujemy natomiast prace nad innymi rozwiązaniami w tym obszarze, które będą wsparciem w analizowaniu codziennych wydatków. Będą też odpowiedzią na zgłoszone przez Was potrzeby dotyczące analizowania wydatków wg własnego kryterium.
21-02-2020 20:56
21-02-2020 21:46
Czyli krótko mówiąc miałem racje ze wywoływanie do odpowiedzi Moderatorów nic nie da, kolejny raz powtórzę ze do Moderatorów nie mam pretensji tylko Wasi przełożeni i osoby decyzyjne to co robią to śmiech na sali
22-02-2020 19:16
Pogodziłem się już z tym że nie będzie można definiować własnych kategorii i postanowiłem zrobić sobie własną aplikację do tego. Jest opcja pobrania pliku csv, tylko jest z tym jeden problem, nie ma jednoznacznego identyfikatora transakcji - nie wszystkie transakcje maja transactionId, a timestamp'a nie ma. Może chociaż da radę zmienić datę transakcji na timestamp? To by wystarczyło, żeby napisać coś sensownego.
10-03-2020 10:38
Dziękujemy za Twoją opinię. Informacje, które zawiera plik csv są zgodne z zakresem informacji, które prezentujemy na historii transakcji. Nie planujemy zmian w tym obszarze.
15-11-2021 19:46
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |