Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

A ja mam dziwne wrażenie, że klamiecie i gracie na czas. Emotikon: Mrugający

 

p.

SkyFox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
6
19-08-2018
Wiadomość 11 z 35 (12 133 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Coś w tym trzymaniu w niepewności jest, tylko mnie coraz bardziej denerwuje.
Albo potwierdzamy pomysł i podajemy datę np. pierwszy kwartał 2020 albo kłamiemy dalej....

To chyba oczywiście jaką opcje wybiorą pracownicy ING.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 12 z 35 (11 864 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Ktoś z moderatorów się wypowie ?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 35 (11 580 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

ErRoR 

Uważam ze wypowiedz Moderatorów jest tu zbędna bo i tak powiedz ze nic nie wiedzą ze jak się dowiedzą to powiedzą 🤷‍♂️

 

Bo ING robi co chce a nasze sugestie się nie liczą 😒

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 14 z 35 (11 546 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

[ Edytowane ]

Dziękujemy za zgłoszenie usprawnień w obszarze Zarządzania finansami. Wasze głosy są dla nas ważne i zawsze je analizujemy. Jednak nie zawsze możemy je wdrożyć.

Na ten moment nie planujemy wprowadzenia nowych kategorii ani możliwości utworzenia własnej kategorii. Planujemy natomiast prace nad innymi rozwiązaniami w tym obszarze, które będą wsparciem w analizowaniu codziennych wydatków. Będą też odpowiedzią na zgłoszone przez Was potrzeby dotyczące analizowania wydatków wg własnego kryterium.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 35 (11 487 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dobrze, tylko pracujecie nad tym już kilka lat. Czy wiadomo kiedy ta komedia się zakończy?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 16 z 35 (11 475 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Czyli krótko mówiąc miałem racje ze wywoływanie do odpowiedzi Moderatorów nic nie da, kolejny raz powtórzę ze do Moderatorów nie mam pretensji tylko Wasi przełożeni i osoby decyzyjne to co robią to śmiech na sali Emotikon: Smutny

 

K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 17 z 35 (11 471 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Pogodziłem się już z tym że nie będzie można definiować własnych kategorii i postanowiłem zrobić sobie własną aplikację do tego. Jest opcja pobrania pliku csv, tylko jest z tym jeden problem, nie ma jednoznacznego identyfikatora transakcji - nie wszystkie transakcje maja transactionId, a timestamp'a nie ma. Może chociaż da radę zmienić datę transakcji na timestamp? To by wystarczyło, żeby napisać coś sensownego.

Odpowiedz
0 Lajków
bartekm777
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-03-2019
Wiadomość 18 z 35 (11 431 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy za Twoją opinię. Informacje, które zawiera plik csv są zgodne z zakresem informacji, które prezentujemy na historii transakcji. Nie planujemy zmian w tym obszarze.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 19 z 35 (11 211 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

I co miało być i dalej nie ma... Kiedy będzie?
witamborska87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
15-11-2021
Wiadomość 20 z 35 (6 418 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy