Odpowiedz

Uprawnienia użytkowników ING Business Online

Witam,

czy w ING Business Online jest możliwość wygenerowania jakiegoś zestawienia/raportu, który pokazywałby jakie uprawnienia ma dany użytkownik?

Odpowiedz
0 Lajków
mldksg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
09-05-2017
Wiadomość 1 z 6 (12 598 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia użytkowników ING Business Online

Tak – jest taka funkcja. Znajdziesz ją w zakładce Administracja -> Import/Export -> Raporty.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (12 586 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia użytkowników ING Business Online

No właśnie wydaje mi się, że w tym miesjscu można tylko pobrać wygenerowany wcześniej raport. A nie widzę możliwości stworzenia szablonu raportu, który by wyrzucał interesujące mnie informacje.

I tak przy okazji jeszcze jedno pytanie: czy można usunąc uzytkownika z ING Business Online, czy jedyną opcją jest zabranie wszystkich uprawnień?

mldksg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
09-05-2017
Wiadomość 3 z 6 (12 578 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia użytkowników ING Business Online

dołączam się do pytania!

Odpowiedz
0 Lajków
rrafal889
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-09-2017
Wiadomość 4 z 6 (11 536 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia użytkowników ING Business Online

Wewnętrzne zarządzanie użytkownikami? Też stawiam znak zapytania.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 6 (11 503 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia użytkowników ING Business Online

[ Edytowane ]

@mldksg, możesz samodzielnie tworzyć szablony raportów. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z infolinią dla klientów korporacyjnych: 32 357 00 24 lub 801 242 242. Doradcy są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

Możesz usunąć użytkownika. Wymaga to osobnego dokumentu - FUP. Możesz go przesłać przez wiadomość wiążącą. Zabranie wszystkich uprawnień nie skutkuje usunięciem użytkownika. Jest to dyspozycja czasowego ograniczenia dotychczasowych uprawnień, na przykład z powodu długotrwałej nieobecności lub utraty zaufania do pracownika. Uprawnienia można później przywrócić. Taką czynność może wykonać osoba, która jest superużytkownikiem.


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (11 471 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy