09-05-2017 11:17
Witam,
czy w ING Business Online jest możliwość wygenerowania jakiegoś zestawienia/raportu, który pokazywałby jakie uprawnienia ma dany użytkownik?
09-05-2017 12:58
Tak – jest taka funkcja. Znajdziesz ją w zakładce Administracja -> Import/Export -> Raporty.
09-05-2017 13:20
No właśnie wydaje mi się, że w tym miesjscu można tylko pobrać wygenerowany wcześniej raport. A nie widzę możliwości stworzenia szablonu raportu, który by wyrzucał interesujące mnie informacje.
I tak przy okazji jeszcze jedno pytanie: czy można usunąc uzytkownika z ING Business Online, czy jedyną opcją jest zabranie wszystkich uprawnień?
27-09-2017 16:20
dołączam się do pytania!
28-09-2017 05:33
28-09-2017 11:32 | Edytowano: 12-11-2017 18:22
@mldksg, możesz samodzielnie tworzyć szablony raportów. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z infolinią dla klientów korporacyjnych: 32 357 00 24 lub 801 242 242. Doradcy są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
Możesz usunąć użytkownika. Wymaga to osobnego dokumentu - FUP. Możesz go przesłać przez wiadomość wiążącą. Zabranie wszystkich uprawnień nie skutkuje usunięciem użytkownika. Jest to dyspozycja czasowego ograniczenia dotychczasowych uprawnień, na przykład z powodu długotrwałej nieobecności lub utraty zaufania do pracownika. Uprawnienia można później przywrócić. Taką czynność może wykonać osoba, która jest superużytkownikiem.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |