Odpowiedz

Uprawnienia użytkowników ING Business Online

Witam,

czy w ING Business Online jest możliwość wygenerowania jakiegoś zestawienia/raportu, który pokazywałby jakie uprawnienia ma dany użytkownik?

Odpowiedz
0 Lajków
mldksg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
09-05-2017
Wiadomość 1 z 6 (10 302 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia użytkowników ING Business Online

Tak – jest taka funkcja. Znajdziesz ją w zakładce Administracja -> Import/Export -> Raporty.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (10 290 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia użytkowników ING Business Online

No właśnie wydaje mi się, że w tym miesjscu można tylko pobrać wygenerowany wcześniej raport. A nie widzę możliwości stworzenia szablonu raportu, który by wyrzucał interesujące mnie informacje.

I tak przy okazji jeszcze jedno pytanie: czy można usunąc uzytkownika z ING Business Online, czy jedyną opcją jest zabranie wszystkich uprawnień?

mldksg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
09-05-2017
Wiadomość 3 z 6 (10 282 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia użytkowników ING Business Online

dołączam się do pytania!

Odpowiedz
0 Lajków
rrafal889
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-09-2017
Wiadomość 4 z 6 (9 240 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia użytkowników ING Business Online

Wewnętrzne zarządzanie użytkownikami? Też stawiam znak zapytania.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 6 (9 207 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia użytkowników ING Business Online

[ Edytowane ]

@mldksg, możesz samodzielnie tworzyć szablony raportów. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z infolinią dla klientów korporacyjnych: 32 357 00 24 lub 801 242 242. Doradcy są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

Możesz usunąć użytkownika. Wymaga to osobnego dokumentu - FUP. Możesz go przesłać przez wiadomość wiążącą. Zabranie wszystkich uprawnień nie skutkuje usunięciem użytkownika. Jest to dyspozycja czasowego ograniczenia dotychczasowych uprawnień, na przykład z powodu długotrwałej nieobecności lub utraty zaufania do pracownika. Uprawnienia można później przywrócić. Taką czynność może wykonać osoba, która jest superużytkownikiem.


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (9 175 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy