02-07-2017 08:45
03-07-2017 09:23
Nie ma możliwości anulowania przelewu. Jeśli nie masz wystarczających pieniędzy na zrealizowanie transakcji, nie wykonamy jej.
Zlecenie walutowe wykonane w dzień wolny od pracy, księgujemy kolejnego dnia roboczego.
28-07-2017 07:27
Składam wiec sugestie aby możliwość anulowania transakcji została wprowadzona do Mojego ING.
Wbrew pozorów to bardzo przydatna opcja owielokrotnie była mi bardzo potrzeba.
03-05-2019 10:01
03-05-2019 15:22
03-05-2019 15:27
Juz sam znalazłem
dla innych uzytkowników: Usługi i narzędzia - zarządzanie płatnosciami - zaplanowane płatności
czemu nie wyswitlacz tez pod konto EUR jako "zapłanowana" i uniknąć niepotrzebnie utrudnic zicie klientów?
Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl
07-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |