02-07-2017 08:45
03-07-2017 09:23
Nie ma możliwości anulowania przelewu. Jeśli nie masz wystarczających pieniędzy na zrealizowanie transakcji, nie wykonamy jej.
Zlecenie walutowe wykonane w dzień wolny od pracy, księgujemy kolejnego dnia roboczego.
28-07-2017 07:27
Składam wiec sugestie aby możliwość anulowania transakcji została wprowadzona do Mojego ING.
Wbrew pozorów to bardzo przydatna opcja owielokrotnie była mi bardzo potrzeba.
03-05-2019 10:01
03-05-2019 15:22
03-05-2019 15:27
Juz sam znalazłem
dla innych uzytkowników: Usługi i narzędzia - zarządzanie płatnosciami - zaplanowane płatności
czemu nie wyswitlacz tez pod konto EUR jako "zapłanowana" i uniknąć niepotrzebnie utrudnic zicie klientów?
Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |