Odpowiedz

Transakcja oczekujaca

Witam. Wczoraj dokonałem przelewu z konta walutowego. 690 Eur na konto cinkciarz. Myślałem że przelew nie został zrealizowany ponieważ moje pieniadze nadal byly na koncie. Zrobilem transakcje w kantorze ING. Obecnie mam 2 transakcje oczekujące a srodki na koncie tylko na jedną. Jak mogę anulować?
Odpowiedz
0 Lajków
aro840
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-07-2017
Wiadomość 1 z 6 (31 722 wyświetleń)

Re.: Transakcja oczekujaca

Nie ma możliwości anulowania przelewu. Jeśli nie masz wystarczających pieniędzy na zrealizowanie transakcji, nie wykonamy jej.

Zlecenie walutowe wykonane w dzień wolny od pracy, księgujemy kolejnego dnia roboczego.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KamilaC
Moderator
Moderator icon
186
71
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (31 685 wyświetleń)

Re.: Transakcja oczekujaca

Składam wiec sugestie aby możliwość anulowania transakcji została wprowadzona do Mojego ING.

Wbrew pozorów to bardzo przydatna opcja owielokrotnie była mi bardzo potrzeba.

 

 

 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (31 342 wyświetleń)

Re.: Transakcja oczekujaca

Ja ma to samo ale nie wiem gdzie sie znajduja tansakcje oczekujace: what's the path to see them?
Odpowiedz
0 Lajków
Caffe_Italiano
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-05-2019
Wiadomość 4 z 6 (25 305 wyświetleń)

Re.: Transakcja oczekujaca

Dodaje, że przelew jest z rachunek walutowy EUR na inny tez w EUR, odbiorca nie jest w PL; szukałem w menu mojego konto EUR ale nie mogłem znależć...
W jakiej zakładce mogę te transakcje oczekujące znaleźć?
Odpowiedz
0 Lajków
Caffe_Italiano
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-05-2019
Wiadomość 5 z 6 (25 271 wyświetleń)

Re.: Transakcja oczekujaca

Juz sam znalazłem Emotikon: Szczęśliwy 

dla innych uzytkowników: Usługi i narzędzia - zarządzanie płatnosciami - zaplanowane płatności

 

czemu nie wyswitlacz tez pod konto EUR jako "zapłanowana" i uniknąć niepotrzebnie utrudnic zicie klientów?

Odpowiedz
0 Lajków
Caffe_Italiano
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-05-2019
Wiadomość 6 z 6 (25 271 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy