Odpowiedz

Transakcja oczekujaca

Witam. Wczoraj dokonałem przelewu z konta walutowego. 690 Eur na konto cinkciarz. Myślałem że przelew nie został zrealizowany ponieważ moje pieniadze nadal byly na koncie. Zrobilem transakcje w kantorze ING. Obecnie mam 2 transakcje oczekujące a srodki na koncie tylko na jedną. Jak mogę anulować?
Odpowiedz
0 Lajków
aro840
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-07-2017
Wiadomość 1 z 6 (28 898 wyświetleń)

Re.: Transakcja oczekujaca

Nie ma możliwości anulowania przelewu. Jeśli nie masz wystarczających pieniędzy na zrealizowanie transakcji, nie wykonamy jej.

Zlecenie walutowe wykonane w dzień wolny od pracy, księgujemy kolejnego dnia roboczego.

 

 

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (28 861 wyświetleń)

Re.: Transakcja oczekujaca

Składam wiec sugestie aby możliwość anulowania transakcji została wprowadzona do Mojego ING.

Wbrew pozorów to bardzo przydatna opcja owielokrotnie była mi bardzo potrzeba.

 

 

 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (28 518 wyświetleń)

Re.: Transakcja oczekujaca

Ja ma to samo ale nie wiem gdzie sie znajduja tansakcje oczekujace: what's the path to see them?
Odpowiedz
0 Lajków
Caffe_Italiano
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-05-2019
Wiadomość 4 z 6 (22 481 wyświetleń)

Re.: Transakcja oczekujaca

Dodaje, że przelew jest z rachunek walutowy EUR na inny tez w EUR, odbiorca nie jest w PL; szukałem w menu mojego konto EUR ale nie mogłem znależć...
W jakiej zakładce mogę te transakcje oczekujące znaleźć?
Odpowiedz
0 Lajków
Caffe_Italiano
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-05-2019
Wiadomość 5 z 6 (22 447 wyświetleń)

Re.: Transakcja oczekujaca

Juz sam znalazłem Emotikon: Szczęśliwy 

dla innych uzytkowników: Usługi i narzędzia - zarządzanie płatnosciami - zaplanowane płatności

 

czemu nie wyswitlacz tez pod konto EUR jako "zapłanowana" i uniknąć niepotrzebnie utrudnic zicie klientów?

Odpowiedz
0 Lajków
Caffe_Italiano
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-05-2019
Wiadomość 6 z 6 (22 447 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy