Odpowiedz

Split payment - import przelewów

Witam, 

 

czy mają już Państwo informację kiedy import przelewów split payment będzie dostępny ? Jakieś informacje czy prawdopodobny termin wdrożenia...

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-02-2021
Wiadomość 1 z 5 (6 393 wyświetleń)

Re: Split payment - import przelewów

@Użytkownik1 Pracujemy nad udostępnieniem tej możliwości w Moim ING. Gdy będzie już dostępna na pewno poinformujemy Was o tym na naszej stronie ing.pl. Na tę chwilę nie znamy jednak przewidywanego terminu jej wdrożenia Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 5 (6 364 wyświetleń)

Re: Split payment - import przelewów

Już 4 lata pracujecie nad udostępnieniem tej możliwości...

Niestety nadal nie wiecie czy kiedykolwiek udostępnicie tą możliwość

Odpowiedz
0 Lajków
SigmakS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
2
08-10-2020
Wiadomość 3 z 5 (5 582 wyświetleń)

Re: Split payment - import przelewów

Stale pracujemy nad udostępnieniem w Moim ING paczek przelewów z wykorzystaniem mechanizmu split payment. Niestety na ten moment nie jestem w stanie podać więcej szczegółów. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
156
23
02-09-2021
Wiadomość 4 z 5 (5 552 wyświetleń)

Re: Split payment - import przelewów

Zastanowił się Pan nad swoją odpowiedzią? Stale pracujecie od 4 lat bez efektu? Skoro jesteście tak niekompetentni że nie potraficie zrobić w 4 lata czegoś co powinno wam zająć max godzinę to jak można ufać że powierzone wam dane i środki finansowe są bezpieczne?

Co jest powodem tego że przez 4 lata nie udało wam się wdrożyć rozwiązania którym dysponujecie?

Odpowiedz
0 Lajków
SigmakS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
2
08-10-2020
Wiadomość 5 z 5 (5 544 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy