Odpowiedz

Zmiana nr telefonu

Witam. Chciałam zmienić nr telefonu w bankowości internetowej, bo stary jest już nieaktywny. Wypełniłam formularz z prośbą o jednorazowy kod aktywacyjny. Trochę tego nie przemyślałam. W najbliższym czasie będę musiała zrobić przelew i nie mogę czekać tak długo na ten kod. Czy mogę podejść do banku i poprosić o zrobienie tego na miejscu? Czy muszę jednak czekać aż ten kod przyjdzie?
Odpowiedz
0 Lajków
Karola92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-10-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 942 wyświetleń)

Re: Zmiana nr telefonu

Nie musisz czekać na kod, który zamówiłaś. Możesz odwiedzić dowolny oddział naszego banku, a nasi specjaliści zmienią dla Ciebie numer do autoryzacji od razu podczas wizyty w oddziale banku. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 932 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy