02-11-2021 10:07
Witam,
Próbując podpisać profilem zaufanym dokument (w banku po wpisaniu kodu autoryzacji wyskakuje informacja ze dokument został podpisany ) a gdy bank przekieruje z powrotem na profil zaufany to wyskakuje informacja - "Wystąpił błąd podczas autoryzacji podpisu podpisem zaufanym w zewnętrznym dostawcy tożsamości: Autoryzacja w zewnętrznym dostawcy tożsamości nie powiodła się. Spróbuj autoryzować podpis jeszcze raz."
Proszę o pomoc ponieważ dokument musi zostać podpisany i wysłany max do końca ego tygodnia.
PS. jak można zmienić na profilu zaufanym "dostawce tożsamości"??
03-11-2021 09:09
Niestety tutaj nie jesteśmy w stanie wyjaśnić tej sytuacji. Nie mamy wglądu do Twojego konta. Skontaktuj się z nami na czacie, który masz dostępny po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń (32 357 00 69). Sprawdzimy co się dzieje, jeśli będzie taka potrzeba, przekażemy sprawę do naszego wsparcia IT.
W przypadku profilu zaufanego "dostawcą tożsamości" jest bank, przez który potwierdzasz swoją tożsamość. Jeśli profil zakładałeś przez nas - to my nim jesteśmy. Jeśli zmienisz bank, przez który się logujesz - wtedy zmieni się Twój dostawca tożsamości
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |