Odpowiedz

Błąd autoryzacji profilu zaufanego

Witam,

Próbując podpisać profilem zaufanym dokument (w banku po wpisaniu kodu autoryzacji wyskakuje informacja ze dokument został podpisany ) a gdy bank przekieruje z powrotem na profil zaufany to wyskakuje informacja - "Wystąpił błąd podczas autoryzacji podpisu podpisem zaufanym w zewnętrznym dostawcy tożsamości: Autoryzacja w zewnętrznym dostawcy tożsamości nie powiodła się. Spróbuj autoryzować podpis jeszcze raz." 

 

Proszę o pomoc ponieważ dokument musi zostać podpisany i wysłany max do końca ego tygodnia.

 

PS. jak można zmienić na profilu zaufanym "dostawce tożsamości"?? 

Odpowiedz
0 Lajków
Karola97
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (4 736 wyświetleń)

Re: Błąd autoryzacji profilu zaufanego

Niestety tutaj nie jesteśmy w stanie wyjaśnić tej sytuacji. Nie mamy wglądu do Twojego konta. Skontaktuj się z nami na czacie, który masz dostępny po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń (32 357 00 69). Sprawdzimy co się dzieje, jeśli będzie taka potrzeba, przekażemy sprawę do naszego wsparcia IT. 

 

W przypadku profilu zaufanego "dostawcą tożsamości" jest bank, przez który potwierdzasz swoją tożsamość. Jeśli profil zakładałeś przez nas - to my nim jesteśmy. Jeśli zmienisz bank, przez który się logujesz - wtedy zmieni się Twój dostawca tożsamości Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
429
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (4 669 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przelew na Ukrainę

Próbowałem zrobić przelew walutowy w złotówkach i nie zadziałało (przycisk Wyślij przelew był wyszarzony jak wybrałem walutę złotówki). Natomiast z konta w Pekao S.A. zrobiłem przelew walutowy w złotó...

27-07-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy