Odpowiedz

Zmiana nr telefonu

Witam. Chciałam zmienić nr telefonu w bankowości internetowej, bo stary jest już nieaktywny. Wypełniłam formularz z prośbą o jednorazowy kod aktywacyjny. Trochę tego nie przemyślałam. W najbliższym czasie będę musiała zrobić przelew i nie mogę czekać tak długo na ten kod. Czy mogę podejść do banku i poprosić o zrobienie tego na miejscu? Czy muszę jednak czekać aż ten kod przyjdzie?
Odpowiedz
0 Lajków
Karola92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-10-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 188 wyświetleń)

Re: Zmiana nr telefonu

Nie musisz czekać na kod, który zamówiłaś. Możesz odwiedzić dowolny oddział naszego banku, a nasi specjaliści zmienią dla Ciebie numer do autoryzacji od razu podczas wizyty w oddziale banku. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 178 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Jeśli traktujecie przelew jako dowód księgowy i powołujecie się na art. 21 to trochę wybiórczo:

e)  podpis wystawcy dowodu oraz osoby, której wydano lub od której przyjęto składniki aktywów;

 

Na przelew

...

19-06-2024
Re.: Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego

W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.

19-06-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 

19-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy