Odpowiedz

Zmiana nr telefonu

Witam. Chciałam zmienić nr telefonu w bankowości internetowej, bo stary jest już nieaktywny. Wypełniłam formularz z prośbą o jednorazowy kod aktywacyjny. Trochę tego nie przemyślałam. W najbliższym czasie będę musiała zrobić przelew i nie mogę czekać tak długo na ten kod. Czy mogę podejść do banku i poprosić o zrobienie tego na miejscu? Czy muszę jednak czekać aż ten kod przyjdzie?
Odpowiedz
0 Lajków
Karola92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-10-2021
Wiadomość 1 z 2 (5 045 wyświetleń)

Re: Zmiana nr telefonu

Nie musisz czekać na kod, który zamówiłaś. Możesz odwiedzić dowolny oddział naszego banku, a nasi specjaliści zmienią dla Ciebie numer do autoryzacji od razu podczas wizyty w oddziale banku. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 035 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy