30-01-2018 13:16
Gdzie i czemu zniknęły karty (debetowe i kredytowe) w Moje ING? Nie widzę teraz żadnych...
30-01-2018 13:29
Nie mamy zgłoszeń, aby karty debetowe i kredytowe zniknęły z Mojego ING. Napisz do nas w swojej bankowości internetowej, lub skontaktuj się z nami - 32 357 00 69 i sprawdzimy to na Twoim koncie.
30-01-2018 13:33
Napisałem i załączyłem screeny. Nie widzę tego ani w sekcji "Karty i płatności telefonem" (widzę tylko BLIK) ani w "Moje finanse". Zniknął również "bąbelek" dotyczący wykorzystania karty kredytowej ze strony powitalnej w aplikacji iOS.
30-01-2018 13:35
W tym momencie wróciły kredytowe, ale debetowej wciąż brak...
30-01-2018 13:35
Ja sprawdziłam u siebie oraz u swoich kolegów i koleżanek obok i wszystko działa poprawnie. Dobrze, że do nas napisałeś. Na podstawie wiadomości to sprawdzimy.
30-01-2018 13:54
Teraz wróciła również karta debetowa, ale, szczerze mówiąc, mocno mnie to zaniepokoiło, zwłaszcza przy tym, że nie działają powiadomienia dot. transakcji kartami kredytowymi.
30-01-2018 16:57
A ja dziś mam tak jak na załączonym obrazku
ale tez dziękuje
30-01-2018 17:07
@WojtSkarzynski Dzięki za czujność. Nad pushami do kart kredytowych, tak jak już Ci wiadomo, intensywnie pracujemy @Konto usunięte Zawsze na posterunku. Jeżeli Moje ING nadal płata CI figle, to proszę daj nam znać przez Moje ING lub spróbuj na początek tego co zazwyczaj pomaga, czyli czyszczenia przeglądarki
30-01-2018 17:26 | Edytowano: 30-01-2018 17:39
@ŁukaszW, lubię moje dane podręczne 🤣 Poczekam aż samo przejdzie, jak czkawka 🤪
Update 1.
Się naprawiło.
P.S Mamy nowego moderatora na pokładzie? 💁😃
30-01-2018 17:53
@Konto usunięte Dobrze, że Moje ING działa Ci już poprawnie. Hmm... Twoje sokole oko się nie myli, z tą małą poprawką, że nie jednego nowego moderatora, a 2 moderatorki
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |