18-01-2018 17:35
Witam.
Problem moj wynika ze zgubionej karty z numerem na jaki zostalo konto zarejestrowane. Dodatkowo nie zostal zmieniony adres korespondencyjny z wyniku szybkiego wylotu z kraju. Nie mam mozliwosci zmiany online numeru, korespondencja takze odpada, gdyz nie wiem kto mieszak w tamtym domu ( wynajmowany ) jak i powrotu do PL by udac sie do placowki, z powodu braku mozliwosci przelania srodkow na nowe konto bankowe. Czy jest mozliwosc zmiany w jakikolwiek inny sposob numeru telefonu na aktualny jaki posiadam? Czy zalatwienie tego problemu przez infolinie, np po dokladnej weryfikacji zalatwi sprawe?
Prosze o szybka odpowiedz.
Pozdrawiam,
Nieszczesliwa Klientka.
19-01-2018 18:02
W Twojej sytuacji jedynym rozwiązaniem jest kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 i zmiana adresu korespondencyjnego na zagraniczny. Następnie na naszej stronie internetowej możesz zamówić kopertę z jednorazowym kodem aktywacyjnym do Mojego ING (opcję zamówienia przesyłki znajdziesz na 3 kroku lub poprowadzą Cię nasi specjaliści podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej zmiany adresu). Pamiętaj, że od złożenia zamówienia do ponownej aktywacji usługi nie będziesz mogła się zalogować do swojej bankowości elektronicznej,a po otrzymaniu koperty będziesz musiała autoryzować ją telefonicznie z naszymi specjalistami.
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |