16-01-2018 12:43
Witam,
Próbowałem dzisiaj zrobić przelew. Środki na koncie są dostępne i mam wymaganą kwotę do zrobienia przelewu.
Saldo konta nie zostało pomniejszone o wartość przelewu. W historii są dwie informacje.
Pierwsza z kwotą przelewu, opisana jako "blokada", powyżej ta sama kwota opisana jako "zwolnienie blokady".
Saldo w dalszym ciągu nie zostało pomniejszone o kwotę przelewu, więc przelew nie "wyszedł" z konta.
Co może być tego przyczyną?
Pozdrawiam
17-01-2018 10:32
Przez forum trudno mi jest odpowiedzieć co jest przyczyną. Napisz do nas w swojej bankowości internetowej, lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię i to sprawdzimy - 32 357 00 69.
17-01-2018 10:41
Rozmawiałem z infolinią. Przyczyną były problemy techniczne dotyczące przelewów w trybie ekspresowym 16 stycznia.
Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
17-01-2018 10:42
Dziękuję za informację zwrotną ![]()
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |