30-01-2018 13:16
Gdzie i czemu zniknęły karty (debetowe i kredytowe) w Moje ING? Nie widzę teraz żadnych...
30-01-2018 13:29
Nie mamy zgłoszeń, aby karty debetowe i kredytowe zniknęły z Mojego ING. Napisz do nas w swojej bankowości internetowej, lub skontaktuj się z nami - 32 357 00 69 i sprawdzimy to na Twoim koncie.
30-01-2018 13:33
Napisałem i załączyłem screeny. Nie widzę tego ani w sekcji "Karty i płatności telefonem" (widzę tylko BLIK) ani w "Moje finanse". Zniknął również "bąbelek" dotyczący wykorzystania karty kredytowej ze strony powitalnej w aplikacji iOS.
30-01-2018 13:35
W tym momencie wróciły kredytowe, ale debetowej wciąż brak...
30-01-2018 13:35
Ja sprawdziłam u siebie oraz u swoich kolegów i koleżanek obok i wszystko działa poprawnie. Dobrze, że do nas napisałeś. Na podstawie wiadomości to sprawdzimy.
30-01-2018 13:54
Teraz wróciła również karta debetowa, ale, szczerze mówiąc, mocno mnie to zaniepokoiło, zwłaszcza przy tym, że nie działają powiadomienia dot. transakcji kartami kredytowymi.
30-01-2018 16:57
A ja dziś mam tak jak na załączonym obrazku
ale tez dziękuje ![]()
30-01-2018 17:07
@WojtSkarzynski Dzięki za czujność. Nad pushami do kart kredytowych, tak jak już Ci wiadomo, intensywnie pracujemy
@Konto usunięte Zawsze na posterunku. Jeżeli Moje ING nadal płata CI figle, to proszę daj nam znać przez Moje ING lub spróbuj na początek tego co zazwyczaj pomaga, czyli czyszczenia przeglądarki ![]()
30-01-2018 17:26 | Edytowano: 30-01-2018 17:39
@ŁukaszW, lubię moje dane podręczne 🤣 Poczekam aż samo przejdzie, jak czkawka 🤪
Update 1.
Się naprawiło.
P.S Mamy nowego moderatora na pokładzie? 💁😃
30-01-2018 17:53
@Konto usunięte Dobrze, że Moje ING działa Ci już poprawnie. Hmm... Twoje sokole oko się nie myli, z tą małą poprawką, że nie jednego nowego moderatora, a 2 moderatorki
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |