Odpowiedz

Sekcja kart w Moje ING

Gdzie i czemu zniknęły karty (debetowe i kredytowe) w Moje ING? Nie widzę teraz żadnych...

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 1 z 11 (10 728 wyświetleń)

Re: Sekcja kart w Moje ING

Nie mamy zgłoszeń, aby karty debetowe i kredytowe zniknęły z Mojego ING. Napisz do nas w swojej bankowości internetowej, lub skontaktuj się z nami - 32 357 00 69 i sprawdzimy to na Twoim koncie. 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 11 (10 723 wyświetleń)

Re: Sekcja kart w Moje ING

Napisałem i załączyłem screeny. Nie widzę tego ani w sekcji "Karty i płatności telefonem" (widzę tylko BLIK) ani w "Moje finanse". Zniknął również "bąbelek" dotyczący wykorzystania karty kredytowej ze strony powitalnej w aplikacji iOS.

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 3 z 11 (10 717 wyświetleń)

Re: Sekcja kart w Moje ING

W tym momencie wróciły kredytowe, ale debetowej wciąż brak...

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 4 z 11 (10 712 wyświetleń)

Re: Sekcja kart w Moje ING

Ja sprawdziłam u siebie oraz u swoich kolegów i koleżanek obok i wszystko działa poprawnie. Dobrze, że do nas napisałeś. Na podstawie wiadomości to sprawdzimy. 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 5 z 11 (10 711 wyświetleń)

Re: Sekcja kart w Moje ING

Teraz wróciła również karta debetowa, ale, szczerze mówiąc, mocno mnie to zaniepokoiło, zwłaszcza przy tym, że nie działają powiadomienia dot. transakcji kartami kredytowymi.

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 6 z 11 (10 697 wyświetleń)

Re: Sekcja kart w Moje ING

A ja dziś mam tak jak na załączonym obrazku Emotikon: Mrugający 

ale tez dziękuje Emotikon: Język

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 11 (10 637 wyświetleń)

Re: Sekcja kart w Moje ING

@WojtSkarzynski Dzięki za czujność. Nad pushami do kart kredytowych, tak jak już Ci wiadomo, intensywnie pracujemy Emotikon: Mrugający @Konto usunięte Zawsze na posterunku. Jeżeli Moje ING nadal płata CI figle, to proszę daj nam znać przez Moje ING lub spróbuj na początek tego co zazwyczaj pomaga, czyli czyszczenia przeglądarki Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 8 z 11 (10 630 wyświetleń)

Re: Sekcja kart w Moje ING

[ Edytowane ]

@ŁukaszW, lubię moje dane podręczne 🤣 Poczekam aż samo przejdzie, jak czkawka 🤪

 

Update 1.

Się naprawiło.

 

P.S Mamy  nowego moderatora na pokładzie? 💁😃

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 11 (10 627 wyświetleń)

Re: Sekcja kart w Moje ING

@Konto usunięte Dobrze, że Moje ING działa Ci już poprawnie. Hmm... Twoje sokole oko się nie myli, z tą małą poprawką, że nie jednego nowego moderatora, a 2 moderatorki Emotikon: Mrugający  

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 10 z 11 (10 611 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy