16-01-2019 16:13
Wrrr, ING znowu daje ciała!
po pierwsze - człowiek chce zrobić przelew, ale kod nie przychodzi (czy nie można do "Wpisz kod autoryzacyjny właśnie otrzymany z banku" dopisać gdzie? czy w aplikacji czy w sms?!)
po wtóre (wyszło z pierwszego) - ing nigdzie nie prezentuje informacji za ile sesja w banku upłynie i nie daje możliwości odświeżenia jej (na przykład InnyWiodącyNarodowyBank ma w swoim interfejsie pokazany czas i obok niego strzałki umożliwiajace zrestartowanie zegara) - wtedy nawet jak są jakieś bezsensowne problemy z dostarczeniem kodu i jest duże opóźnienie to sobie można czekać i odświeżać sesje....
17-01-2019 18:07
Informację o tym, w jaki sposób potwierdzić transakcję wyświetlamy w momencie, kiedy rosimy o kod - jest to albo informacja "Potwierdź transakcję w aplikacji mobilnej" lub w przypadku SMSa "Wprowadź kod autoryzacyjny otrzymany w SMS".
Sesja w Moim ING po zalogowaniu trwa 15 minut od ostatniej czynności lub 30 minut od zalogowania się. Po tym czasie system poprosi Cię o ponowne wpisanie hasła.
17-01-2019 18:39
AgnieszkaR pisze:
Informację o tym, w jaki sposób potwierdzić transakcję wyświetlamy w momencie, kiedy rosimy o kod - jest to albo informacja "Potwierdź transakcję w aplikacji mobilnej" lub w przypadku SMSa "Wprowadź kod autoryzacyjny otrzymany w SMS".
Nope - widniało dokładnie "Wpisz kod autoryzacyjny właśnie otrzymany z banku" -- trochę dziwne, że Pani nie wie jak działa Państwa system :-P
(podpowiem, to był przelew podatkowy i dlatego byłem tak zirytowany, bo jednak skarbówka nie jest zbyt litościwa)
AgnieszkaR pisze:
"Sesja w Moim ING po zalogowaniu trwa 15 minut od ostatniej czynności lub 30 minut od zalogowania się. Po tym czasie system poprosi Cię o ponowne wpisanie hasła. "
To mniej więcej wykoncypowałem, - ale ciężko stwierdzić co jest "ostatnią czynnością" - no i w przypadku oczekiwania na kod za bardzo niewiele można zrobić w systemie wiec wczoraj grzecznie dostawałem białej gorączki jak sms przychodził po ponad 30 minutach...
To, co postulowałem to dodanie licznika "sesja wygaśnie za x:yy" i przycisk "odśwież" - wtedy nawet jak będziemy czytać dłuższy dokument/historię/czekać na kod to będzie sobie można ręcznie odświeżyć licznik -- czyż nie byłoby to wspaniałe rozwiązanie? Nie przyzna Pani?
18-01-2019 18:56
Czas dotyczy 15 minut bez czynności, np. kliknięcia w ikonę konta czy przejście do innych części Mojego ING. W momencie kiedy zbliża się czas wygaśnięcia sesji na ekranie pojawia się informacja "Sesja wygaśnie za X sekund. Kliknij w dowolne miejsce aby pozostać w Moim ING".
Jeśli otrzymanie SMSa się opóźnia najczęściej pomaga wyłączenie i ponowne włączenie telefonu.
Przekazałam Twoją sugestię o liczniku do naszych specjalistów.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |