16-02-2018 17:35
16-02-2018 17:37
Z ubezpieczenia zrezygnujesz jedynie podczas wizyty w oddziale.
17-02-2018 08:48
Jak ktoś pracuje do 17 jak ma to zrobić ?
17-02-2018 08:57
Weż dzień urlopu.
Jak każdy normalny człowiek, gdy idzie załatwiać sprawy administracyjno-biurowe.
Przecież to jest w twoim interesie, niczyim innym.
18-02-2018 09:00
@Krzysztofd Sprawdzimy dostępność oddziału w Twojej miejscowości. O jakiej lokalizacji piszesz?
20-02-2018 15:30
source pisze:Weż dzień urlopu.
Jak każdy normalny człowiek, gdy idzie załatwiać sprawy administracyjno-biurowe.
Przecież to jest w twoim interesie, niczyim innym.
Ha ha. Jak chcę podpisać umowę to online, przez telefon, jakkolwiek 24/7. Gdy chcę zrezygnować z produktu to zapraszamy do oddziału, w godzinach od do.
Jak ING zmianę regulaminu wysyła, to w bankowości elektronicznej bo to pewny i wiarygodny kanał przekazywania informacji. Gdy nie zgadzam się na zmiany to nie mogę wysłać wiadomości w bankowości elektronicznej, bo nie. Zapraszamy do oddziału z oświadczeniem na karteczce...
Czy aby dostrzegasz tę asymetrię?
20-02-2018 15:36
21-02-2018 09:32
source pisze:
Pamietam ze otwierając temat zadałeś pytanie
Nie otwierałem tematu.
:-)
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |