Odpowiedz
Chciałem zlikwidować usługę Ubezpieczenie na zycie Opcja NW Plus Wariant 4. Czy jest to możliwe przez konto internetowe lub telefonicznie .
Odpowiedz
0 Lajków
Krzysztofd
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-02-2018
Wiadomość 1 z 8 (8 175 wyświetleń)

Re.: Pytanie

Z ubezpieczenia zrezygnujesz jedynie podczas wizyty w oddziale. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 8 (8 174 wyświetleń)

Re.: Pytanie

Jak ktoś pracuje do 17 jak ma to zrobić ?  

Odpowiedz
0 Lajków
Krzysztofd
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-02-2018
Wiadomość 3 z 8 (8 121 wyświetleń)

Re.: Pytanie

Weż dzień urlopu.

Jak każdy normalny człowiek, gdy idzie załatwiać sprawy administracyjno-biurowe.

Przecież to jest w twoim interesie, niczyim innym. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 8 (8 118 wyświetleń)

Re: Re.: Pytanie

@Krzysztofd Sprawdzimy dostępność oddziału w Twojej miejscowości. O jakiej lokalizacji piszesz?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 5 z 8 (8 018 wyświetleń)

Re.: Pytanie


source pisze:

Weż dzień urlopu.

Jak każdy normalny człowiek, gdy idzie załatwiać sprawy administracyjno-biurowe.

Przecież to jest w twoim interesie, niczyim innym. 



Ha ha. Jak chcę podpisać umowę to online, przez telefon, jakkolwiek 24/7. Gdy chcę zrezygnować z produktu to zapraszamy do oddziału, w godzinach od do. 

Jak ING zmianę regulaminu wysyła, to w bankowości elektronicznej bo to pewny i wiarygodny kanał przekazywania informacji. Gdy nie zgadzam się na zmiany to nie mogę wysłać wiadomości w bankowości elektronicznej, bo nie. Zapraszamy do oddziału z oświadczeniem na karteczce...

Czy aby dostrzegasz tę asymetrię?

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 6 z 8 (7 953 wyświetleń)

Re.: Pytanie

Dostrzegam.
Pamietam ze otwierając temat zadałeś pytanie na które uzyskałeś odpowiedz, po czyn zmienił się temat dyskusji, bo zacząłeś przedstawiać swoje przemyślenia względem czasu. Ponownie dałem ci rozwiązanie. Kolejno zaczynasz dyskusje na temat polityki banku oraz własnego usposobienia, a na jedno ani drugie wpływu nie mam.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 8 (7 951 wyświetleń)

Re.: Pytanie


source pisze:
Pamietam ze otwierając temat zadałeś pytanie 

Nie otwierałem tematu.

:-)

 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 8 z 8 (7 910 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy