Odpowiedz

Re.: Przelew walutowy

Przelew w EUR do krajów Unii Europejskiej (oraz Islandii, Norwegii, Lichtensteinu i Szwajcarii), zlecony w dzień roboczy do godz. 14.30, przekazujemy do banku odbiorcy następnego dnia roboczego. W tym samym dniu bank odbiorcy powinien zaksięgować te pieniądze na koncie odbiorcy.  Nie możemy określić dokładnej godziny przekazania pieniędzy. 

 

W przeciwieństwie do przelewów w PLN, pieniądze na przelew walutowy nie są blokowane na koncie osoby zlecającej transakcję. Pobieramy je z konta w momencie faktycznej realizacji dyspozycji.

Jeżeli w chwili próby realizacji przelewu na koncie nie będzie odpowiedniej kwoty, taki przelew odrzucimy. Konieczne będzie ponowne złożenie dyspozycji. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 11 z 15 (12 377 wyświetleń)

Re.: Przelew walutowy

Od trzech dni nie mogę zrobić przelewu walutowego do USA. Nie pierwszy raz robię taki przelew i nigdy nie było problemów. W banku Pani ze mną też nie mogła. INapisałam wiadomość w tej sprawie do banku i żeby było ciekawiej nie dostałam odpowiedzi na moją wiadomość.

Odpowiedz
0 Lajków
AOA
AOA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-09-2017
Wiadomość 12 z 15 (11 653 wyświetleń)

Re.: Przelew walutowy

@AOA Mamy zgłoszony problem z wysłaniem przelewu walutowego do USA przez Moje ING. Staramy się jak najszybciej to wyjaśnić. 
Proszę, spróbuj zlecić przelew przez dotychczasową usługę ING BankOnLine (w Moje ING lewy dolny róg Poprzednia wersja systemu -> Przelewy -> Przelew europejski/walutowy).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 13 z 15 (11 622 wyświetleń)

Re.: Przelew walutowy

Chciałabym się dowiedzieć jesli zrobilam literówkę w adresie odbiorcy zza zagranicy to czy przelew spowrotem wróci na moje konto ?
Odpowiedz
0 Lajków
Edyta1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-03-2019
Wiadomość 14 z 15 (7 812 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew walutowy

@Edyta1 Jeśli zrobiłaś błąd w adresie odbiorcy przy przelewie zza granicy, to może to wypłynąć na jego dostarczenie do odbiorcy. Proszę, sprawdzaj zakładkę "Wiadomości" w Moim ING. O wszelkich nieprawidłowościach w jego wykonaniu będziemy Cię tam informować. Możesz się z nami skontaktować także na infolinii lub czacie w bankowości internetowej. Specjalista "podejrzy" Twój przelew. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 15 z 15 (7 783 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy