- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
04-07-2017 12:18
Re.: Przelew walutowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przelew w EUR do krajów Unii Europejskiej (oraz Islandii, Norwegii, Lichtensteinu i Szwajcarii), zlecony w dzień roboczy do godz. 14.30, przekazujemy do banku odbiorcy następnego dnia roboczego. W tym samym dniu bank odbiorcy powinien zaksięgować te pieniądze na koncie odbiorcy. Nie możemy określić dokładnej godziny przekazania pieniędzy.
W przeciwieństwie do przelewów w PLN, pieniądze na przelew walutowy nie są blokowane na koncie osoby zlecającej transakcję. Pobieramy je z konta w momencie faktycznej realizacji dyspozycji.
Jeżeli w chwili próby realizacji przelewu na koncie nie będzie odpowiedniej kwoty, taki przelew odrzucimy. Konieczne będzie ponowne złożenie dyspozycji.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-09-2017 17:50
Re.: Przelew walutowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od trzech dni nie mogę zrobić przelewu walutowego do USA. Nie pierwszy raz robię taki przelew i nigdy nie było problemów. W banku Pani ze mną też nie mogła. INapisałam wiadomość w tej sprawie do banku i żeby było ciekawiej nie dostałam odpowiedzi na moją wiadomość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-09-2017 18:24
Re.: Przelew walutowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AOA Mamy zgłoszony problem z wysłaniem przelewu walutowego do USA przez Moje ING. Staramy się jak najszybciej to wyjaśnić.
Proszę, spróbuj zlecić przelew przez dotychczasową usługę ING BankOnLine (w Moje ING lewy dolny róg Poprzednia wersja systemu -> Przelewy -> Przelew europejski/walutowy).
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-03-2019 11:06
Re.: Przelew walutowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-03-2019 12:14
Re: Re.: Przelew walutowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Edyta1 Jeśli zrobiłaś błąd w adresie odbiorcy przy przelewie zza granicy, to może to wypłynąć na jego dostarczenie do odbiorcy. Proszę, sprawdzaj zakładkę "Wiadomości" w Moim ING. O wszelkich nieprawidłowościach w jego wykonaniu będziemy Cię tam informować. Możesz się z nami skontaktować także na infolinii lub czacie w bankowości internetowej. Specjalista "podejrzy" Twój przelew.
***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »