Odpowiedz

Przelew - proszę o pomoc

W dniu 27.08 chciałam zrealizować płatność za TV. Wszystko szło sprawnie, przez serwis blue media. Jednak coś się zawiesiło na etapie potwierdzania płatności. Przelew nie został zrealizowany. Na koncie nastąpiła blokada, za chwilę zwolnienie blokady, ale pieniądze na konto nie wróciły. Wpłata też nie została dokonana. Co robić?
Odpowiedz
0 Lajków
monu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-08-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 015 wyświetleń)

Re.: Przelew - proszę o pomoc

Jeżeli w historii transakcji masz przy tej samej płatności dopisek:

  • blokada - saldo zmniejszyło się,
  • zwolnienie blokady- saldo zwiększyło się.

Przelew nie został prawdopodobnie wykonany.
Ważne, aby to sprawdzić dlatego proszę, skontaktuj się z nami:

  • na czacie po zalogowaniu do Mojego ING,
  • telefonicznie pod numerem: 32 357 00 69. Infolinia jest czynna 24/7.

Specjalista sprawdzi informacje w systemie i otrzymasz jednoznaczną odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 004 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy