Bankowość internetowa

Odpowiedz

Profil zaufany - Coś poszło nie tak - Spróbuj ponownie

Dzień dobry,

przy próbie zalogowania do Profilu Zaufanego występuje błąd:
"Coś poszło nie tak"
jedyną opcją jaką można wykonać to kliknąć "Spróbuj ponownie", która i tak w rezultacie nic nie daje.

Próba wykonana zarówno bezpośrednio przez stronę rządową jak i banku. 

Proszę o informację co w takim wypadku należy zrobić.

Odpowiedz
0 Lajków
rafalekjan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-08-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 372 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - Coś poszło nie tak - Spróbuj ponownie

Od piątku (23 sierpnia) od godziny 18:00 do niedzieli (25 sierpnia) do godziny 18:00 profil zaufany będzie niedostępny. Związane jest to z prowadzonymi pracami serwisowymi. Dlatego nie możesz zalogować się zarówno przez stronę rządową jak i przez bank. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
312
61
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 362 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Spłata zadłużenie na zamkniętą kartę

Przypadkowo dokonałam przelewu na zamkniętą kartę kredytową, przelew zakwalifikował się jako spłata zadłużenia karty kredytowej. Jednak karta jest zamknięta i oczywiście była już spłacona. Czy błędnie

...

29-02-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wchodzę w swoje karty albo na przykład kredyty i na pierwszym miejscu powinny pokazać się moje karty, które mam i moje kredyty, a pokazują się reklamy. Na chwilę obecną przy kredytach mam tyle reklam,

...

29-02-2024
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

Przykładowo wchodzisz w swoje karty albo na przykład kredyty i na pierwszym miejscu powinny pokazać się moje karty, które mam i moje kredyty, a pokazują się reklamy. Na chwilę obecną przy kredytach ma

...

29-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy