23-08-2019 18:47
Dzień dobry,
przy próbie zalogowania do Profilu Zaufanego występuje błąd:
"Coś poszło nie tak"
jedyną opcją jaką można wykonać to kliknąć "Spróbuj ponownie", która i tak w rezultacie nic nie daje.
Próba wykonana zarówno bezpośrednio przez stronę rządową jak i banku.
Proszę o informację co w takim wypadku należy zrobić.
23-08-2019 19:52
Od piątku (23 sierpnia) od godziny 18:00 do niedzieli (25 sierpnia) do godziny 18:00 profil zaufany będzie niedostępny. Związane jest to z prowadzonymi pracami serwisowymi. Dlatego nie możesz zalogować się zarówno przez stronę rządową jak i przez bank.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |