Bankowość internetowa

Odpowiedz

Profil zaufany - Coś poszło nie tak - Spróbuj ponownie

Dzień dobry,

przy próbie zalogowania do Profilu Zaufanego występuje błąd:
"Coś poszło nie tak"
jedyną opcją jaką można wykonać to kliknąć "Spróbuj ponownie", która i tak w rezultacie nic nie daje.

Próba wykonana zarówno bezpośrednio przez stronę rządową jak i banku. 

Proszę o informację co w takim wypadku należy zrobić.

Odpowiedz
0 Lajków
rafalekjan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-08-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 703 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - Coś poszło nie tak - Spróbuj ponownie

Od piątku (23 sierpnia) od godziny 18:00 do niedzieli (25 sierpnia) do godziny 18:00 profil zaufany będzie niedostępny. Związane jest to z prowadzonymi pracami serwisowymi. Dlatego nie możesz zalogować się zarówno przez stronę rządową jak i przez bank. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
332
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 693 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy