Odpowiedz
Highlighted

Re: Przelew a komornik

Witam, jeżeli mam zajęcie egzekucyjne i kwota wolna pisze, że jest 1950 zł to jeżeli wpłace we wpłatomacoe mniej niż te 1950 zł np. 400 to komornik może mi zabrać te 400 zł?
Odpowiedz
0 Lajków
paaaulinaaa
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
02-05-2020
Wiadomość 11 z 14 (181 wyświetleń)
Highlighted

Re: Przelew a komornik

Kwota wolna jest przyznawana miesięcznie. Jeśli w danym miesiącu nic jeszcze nie wpłynęło Ci na konto, to jak wpłacisz 400 zł, to możesz z tych pieniądzy korzystać. Jak byś wpłaciła np. 2 000 zł, to 1 950 zł jest do Twoje dyspozycji, a nadwyżkę, czyli 50 zł przekażemy komornikowi. W skrócie - masz w każdym miesiącu możliwość korzystania z kwoty 1 950 zł, jeśli jest nadwyżka, to przekazujemy ją do komornika.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
119
27
04-09-2015
Wiadomość 12 z 14 (161 wyświetleń)
Highlighted

Re: Przelew a komornik

Witam,w jaki sposób moge dysponowac śrdokami na koncie direct w przypadku zajęcia konta przez komornika.Chodzi o to czy mogę płacić kartą w sklepie,czy płacić rachunki (on line z konta) itp. Czy świadczenie 500 + dolicza się do kwoty wolnej od  zajęć?Z góry dziękuję za odpowiedź

Odpowiedz
0 Lajków
argona3
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
06-05-2020
Wiadomość 13 z 14 (137 wyświetleń)
Highlighted

Re: Przelew a komornik

Możesz korzystać ze swojego konta jak do tej pory. 

Możesz dysponować pieniędzmi na swoim koncie tylko do łącznej wysokości kwoty wolnej.
Jeśli suma przekroczy kwotę wolną, nadwyżka będzie podlegać egzekucji.

500+ powiększa wartość kwoty wolnej. To świadczenie jest zwolnione spod egzekucji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
552
122
07-06-2017
Wiadomość 14 z 14 (121 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefo

...

31-05-2020
Zmiana oprocentowania a harmonogram pożyczki

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie wpływu zmiany oprocentowania na nadpłatę pożyczki. Po ostatniej zmianie oprocentowania mój harmonogram nie uwzględnia kwoty nadpłaty... co się stało ze środkami? Poka...

31-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

Jeśli zamówiłeś kolejny kod aktywacyjny na naszej stronie internetowej, to wyślemy go pocztą na wskazany w systemie adres do korespondencji. 
Proszę, zadzwoń na naszą infolinią pod numerem +48 32 357

...

31-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy