10-07-2017 12:24
Czy znowu występują jakieś problemy z logowanie się do konta ( aplikacja mobilna oraz poprzez przeglądarkę ) .. LOgowanie trwa strasznie długo !!!! Problem występuje bez względu z jakie sieci się logujemy !!!
10-07-2017 16:39
Występowały dzisiaj problemy z logowaniem, od godziny 11:40 aplikacja MojeING działa prawidłowo - przepraszamy za utrudnienia.
10-08-2017 11:40
Witam,
Pytanie do moderatora; czy występują dzisiaj problemy z logowaniem do systemu bankowości elektronicznej? Po wpisaniu loginu (prawidłowego) pokazuje się ten sam komunikat "Nieprawidłowy login i/lub hasło". Proszę o odpowiedź oraz informację o której godz. ta usterka zostanie usunięta.
Pozdrawiam
10-08-2017 11:42
Tak, obecnie występują utrudnienia. Nasi informatycy już szukają rozwiązania problemu. Przepraszamy za sytuację.
Damy znać, gdy system będzie działał poprawnie.
10-08-2017 11:46
Dzięki za odpowiedź. Proszę o info. na forum jak już system będzie działał poprawnie.
10-08-2017 12:09
System już działa prawidłowo.
10-09-2020 08:05
10-09-2020 08:06
09-10-2020 11:52
Szanowni Państwo, co się dzieje z aplikacją? Nie mogę się zalogować ani na telefonie ani na stronie.
09-10-2020 12:39
Mieliśmy chwilowe kłopoty z dostępem do usługi Moje ING. Mógł Pan nie mieć dostępu do konta przez internet. Proszę spróbować zalogować się raz jeszcze.
Mam informację, że usługa działa już poprawnie.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |