26-03-2017 15:41
Witam,
Mam oto taki problem, chciałem zapłacić za pokrowiec do mojego telefonu, za pierwszym razem (miałem 40zł na koncie a pokrowiec wraz z kosztami wysyłki kosztował 35,80zł) użyłm płatności poprzez kod blik, po podaniu kodu i odczekaniu kilku sekund (dodam że na ekranie telefonu nie pojawiła sie prośba o podanie kodu pin do aplikacji) otrzymałem informację że z powodu niewystarczających środków transakcja nie została zrealizowana i zablokowało mi 35,80zł z 40zł ktore miałem na koncie. Za drugim razem po przelaniu środków z karty wirtualnej by znowu mieć pieniądze potrzebne do zapłacenia, wybrałem w opcjach allegro ponów płątność i tym razem wybrałem opcję "płacę z ING" i transakcja zakończyła się pomyślnie.
I teraz pytanie czy odzyskam pieniądze które zostały mi zablokowane za pierwszym razem?
27-03-2017 06:59
Standardowo, po kilku dniach rozwiążemy blokadę, a pieniądze wrócą do Twojej dyspozycji. Jest to proces automatyczny.
Jeżeli jednak płatność zostałaby rozliczona (pieniądze zostaną pobrane z Twojego konta, blokada zniknie), zgłoś nam reklamację. Będziemy dochodzić zwrotu pieniędzy w Twoim imieniu. Reklamaację możesz złożyć:
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |