Odpowiedz

Problem z logowaniem

Hej

Mam problem z zalogowaniem się na moje konto osobiste. Mimo kilku zmian hasła i PINu do aplikacji mobilnej wciąż widzę informacje o niepoprawnych danych.

Ktoś ma jakiś pomysł jak mam się dostać na swoje konto?
Odpowiedz
0 Lajków
Jarzu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-04-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 088 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

W taj sprawie najlepiej będzie jak się z nami skontaktujesz telefonicznie (32 357 00 69). Sprawdzimy to po stronie naszego systemu. Może być bardzo wiele powodów i trudno bez zobaczenia jak to wygląda wróżyć Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 2 (3 043 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy