Odpowiedz

Problem z logowaniem

Hej

Mam problem z zalogowaniem się na moje konto osobiste. Mimo kilku zmian hasła i PINu do aplikacji mobilnej wciąż widzę informacje o niepoprawnych danych.

Ktoś ma jakiś pomysł jak mam się dostać na swoje konto?
Odpowiedz
0 Lajków
Jarzu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-04-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 695 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

W taj sprawie najlepiej będzie jak się z nami skontaktujesz telefonicznie (32 357 00 69). Sprawdzimy to po stronie naszego systemu. Może być bardzo wiele powodów i trudno bez zobaczenia jak to wygląda wróżyć Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 2 (2 650 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy