16-04-2020 01:43
Moja mama posiada od niepamiętnych czasów konto klasyczne (bez bankowości internetowej).Jeszcze przed pandemią próbowałem w oddziale banku jako pełnomocnik ogólny uzyskać do tego konta bankowość internetową. Bez efektu. Wymagana była obecność mamy. Problem w tym, że mama jest osobą niepełnosprawną i porusza się wyłącznie po mieszkaniu za pomocą chodzika. Pracownica banku zaproponowała by mamę przywiezć do oddziału samochodem. Nie zdecydowałem się na takie rozwiązanie. Czy w okresie pandemii bank wychodzi naprzeciw osobom niepełnosprawnym i znajdzie jakieś rozsądniejsze wyjście? Czy jedynym rozwiązaniem jest przeniesienie (online) konta do innego banku?
16-04-2020 22:31
@franek48 jeśli masz właściwie skonstruowane pełnomocnictwo, to bankowość możesz uzyskać dla siebie. Jeśli w pełnomocnictwie miałbyś wskazane, że masz prawo uzyskać bankowość dla mamy, też byśmy to respektowali. Jeśli masz tylko ogólne pełnomocnictwo - trudno będzie nam zaproponować Ci inne rozwiązanie
17-04-2020 00:55
Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Pełnomocnictwo jest ogólne. Próbuję jeszcze skorzystać z oferty banku "Internetowe konto Direkt. Konto możesz założyć w 100% przez internet, bez wychodzenia z domu-bez ryzyka". Na razie bez rezultatu. Po wypełnieniu wszystkich danych pojawia się komunikat: "Zapraszamy do najbliższego oddziału banku". Niby przez internet a w końcu w oddziale banku. Tak ing traktuje wieloletniego niepełnosprawnego klienta.
17-04-2020 21:25
@franek48 Konto przez stronę internetową założy tylko osoba nie będąca klientem banku. Twoja mama jest już naszym klientem. Nie możemy aktualizować danych klienta przez stronę internetową, nie mając potwierdzenia, że sam klient to robi.
17-04-2020 22:35
Dziękuję za szybką odpowiedz która jest równocześnie sugestią do rozwiązania problemu. Czyli najpierw likwidujemy konto mamy, a następnie jak już go nie będzie to zakładamy internetowe konto Direkt. Czy to się uda?
18-04-2020 21:30 | Edytowano: 18-04-2020 21:31
Nie wiem, czy dobrze Cię rozumiem🤔
Jesteś pełnomocnikiem do konta a Twoja mama chciałby mieć do niego dostęp przez internet?
Jednocześnie Twoja mama chciałaby zamienić konto Klasyczne na konto Direct i skorzystać z promocji za założenie konta przez internet?
Daj znać😉
19-04-2020 16:51
Patrycjo-konto klasyczne mamy zakładane było tak dawno, że nie było wówczas bankowości internetowej. Konto jest z 0%. Przez b. wiele lat mama nie zarobiła ani grosza. Ponosi jedynie koszty utrzymania konta. Gdyby mielibyśmy bankowość internetową to można byłoby założyć konto oszczędnościowe.
Nie zależy nam na promocji dla nowych klientów. Z uwagi na niepełnosprawność mamy, chodzi nam tylko na bankowość internetową. Dostaje ją każdy nowy klient który zakłada konto online. Niezrozumiałe dla nas, dlaczego mama jako wieloletni klient banku, nie może tego dostać. Aktualnie rozpatrujemy oferty przeniesienia konta do banku konkurencyjnego (online) ale z ing jeszcze nie zrezygnowaliśmy czego dowodem jest nasz wpis w społeczności ing.
20-04-2020 19:21
Szkoda, że myślicie o zmianie banku Większość spraw faktycznie można załatwić bez wychodzenia z domu, jednak niektóre procesy wymagają wizyty w oddziale banku. Uzyskanie dostępu do bankowości internetowej jest jednym z nich. Przyjmę Twoją sugestię i przekaże do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że pozostaniecie naszymi klientami
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |