Odpowiedz
Highlighted

Wydruk miesięcznych operacji z saldem

Witam.

Muszę zrobić zestawienie operacji za każdy miesiąc księgowej z saldem po każdej operacji.

Operacje owszem, są z kwotami, ale nie ma salda po każdej operacji. w tabelce jest kolumna: Saldo po operacji/ Twój rachunek - jednakże widzę tylko nr rachunku.

Jak mam to zrobić? Gdzie , co zaznaczyć?

 

Pozdrawiam, Andrzej

Odpowiedz
0 Lajków
Enndriu
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
27-02-2019
Wiadomość 1 z 4 (1 333 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wydruk miesięcznych operacji z saldem

Żeby pobrać dokument, na którym będzie historia płatności wraz z saldem po operacji powinieneś po zalogowaniu wybrać: Swoje konto (te, które Cię interesuje)/Historia/W liście rozwijalnej na górze - wybrać zakres dat/Pokaż/Pobierz listę transakcji. 

Na wyciągach nie udostępniamy informacji o saldzie, na której Ci zależy. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
363
95
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (1 300 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wydruk miesięcznych operacji z saldem

Potrzebuje saldo po każdej operacji w wybranym okresie, jak mam pobrać taki PDF?

Odpowiedz
0 Lajków
Izabella25
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
29-04-2020
Wiadomość 3 z 4 (259 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wydruk miesięcznych operacji z saldem

@Izabella25 W tej sytuacji  wybierz dane konto po zalogowaniu >> historia >> zmień zakres dat (w okienku z opisem ostatnie 90 dni) i link - pobierz listę transakcji 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
395
123
25-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (223 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefo

...

31-05-2020
Zmiana oprocentowania a harmonogram pożyczki

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie wpływu zmiany oprocentowania na nadpłatę pożyczki. Po ostatniej zmianie oprocentowania mój harmonogram nie uwzględnia kwoty nadpłaty... co się stało ze środkami? Poka...

31-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

Jeśli zamówiłeś kolejny kod aktywacyjny na naszej stronie internetowej, to wyślemy go pocztą na wskazany w systemie adres do korespondencji. 
Proszę, zadzwoń na naszą infolinią pod numerem +48 32 357

...

31-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy