Odpowiedz

Problem z logowaniem

Hej

Mam problem z zalogowaniem się na moje konto osobiste. Mimo kilku zmian hasła i PINu do aplikacji mobilnej wciąż widzę informacje o niepoprawnych danych.

Ktoś ma jakiś pomysł jak mam się dostać na swoje konto?
Odpowiedz
0 Lajków
Jarzu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-04-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 153 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

W taj sprawie najlepiej będzie jak się z nami skontaktujesz telefonicznie (32 357 00 69). Sprawdzimy to po stronie naszego systemu. Może być bardzo wiele powodów i trudno bez zobaczenia jak to wygląda wróżyć Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 2 (3 108 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Re.: Konto Active

Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie

...

27-01-2025
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

To raczej jest problem z samym Bitwardenem. Pobranie starszej wersji wtyczki spowodowało, że autouzupełnianie działa poprawnie.
U mnie poprawnie wypełnia się w wersji 2024.9.1 w przeglądarce Firefox -

...

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy