Odpowiedz

Problem z logowaniem

te 5razy przy logowaniu wpisywalem haslo i wyswietlalo bledne nie wiem dlaczego a napewno sie nie mylilem teraz pisze po zmianie hasla klient nieuprawniony do logowania mało tego nie moge nic wyplacic karto bo pisze zkontaktuj sie z bankiem co jest co robic
Odpowiedz
0 Lajków
jakdys3651
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 487 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

@jakdys3651 Proszę, zastosuj się do rady, którą widzisz w trakcie logowania i skontaktuj się z bankiem Emotikon: Szczęśliwy Nasza infolinia jest ogólnodostępna i czynna całodobowo pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tam Twój dostęp. Przykro mi, jednak nie jesteśmy w stanie tego zrobić poprzez forum Społeczność Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 430 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy