Odpowiedz

Problem z logowaniem

te 5razy przy logowaniu wpisywalem haslo i wyswietlalo bledne nie wiem dlaczego a napewno sie nie mylilem teraz pisze po zmianie hasla klient nieuprawniony do logowania mało tego nie moge nic wyplacic karto bo pisze zkontaktuj sie z bankiem co jest co robic
Odpowiedz
0 Lajków
jakdys3651
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 561 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

@jakdys3651 Proszę, zastosuj się do rady, którą widzisz w trakcie logowania i skontaktuj się z bankiem Emotikon: Szczęśliwy Nasza infolinia jest ogólnodostępna i czynna całodobowo pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tam Twój dostęp. Przykro mi, jednak nie jesteśmy w stanie tego zrobić poprzez forum Społeczność Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 504 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO bonus - ile można mieć?

Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?

27-12-2024
Re.: OKO bonus - ile można mieć?

Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.

27-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu

...

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy