28-12-2020 12:03
29-12-2020 12:11
@jakdys3651 Proszę, zastosuj się do rady, którą widzisz w trakcie logowania i skontaktuj się z bankiem Nasza infolinia jest ogólnodostępna i czynna całodobowo pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tam Twój dostęp. Przykro mi, jednak nie jesteśmy w stanie tego zrobić poprzez forum Społeczność
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |