Odpowiedz

Problem z logowaniem

Witam. Jakiś czas temu zastrzegłam konto bankowe łącznie z możliwością logowania się do konta online. Od jakiegoś czasu próbuje zmienić hasło ponieważ takie są procedury odlbokowania konta. Za każdym raz od kiedy to robię próbuje się zalogować nowym hasłem i za każdym razem dostaje powiadomienie ze hasło albo login są nieprawidłowe. próbuje zmienić hasło z wykorzystaniem i paszportu i numeru pesel ale nic nie działa. Byłam dzisiaj w banku i to tez nic nie pomogło. W dalszym ciągu nie mogę odzyskać dostępu do konta. Próbuje również aktywować aplikacje ale po wpisaniu mojego numeru pesel wyskakuje informacja „brak danych identyfikacyjnych klienta”. Bardzo proszę o pomoc bo oszaleje. Dziękuje
Odpowiedz
0 Lajków
swiebodaolga123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (10 866 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Chciałbym Ci pomóc, natomiast przez naszą Społeczność nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. W tej sytuacji proszę Cię o kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 (infolinia jest czynna 24/7). Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie co jest powodem Twoich utrudnień w logowaniu do bankowości internetowej. Jeżeli będzie to konieczne to zarejestrują odpowiednie zgłoszenie dla naszych analityków. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 819 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy