Odpowiedz

Problem z logowaniem w USA

Hej,
Od wczoraj próbuję się zalogować do bankowości internetowej. Zarówno w przeglądarce jak i przez aplikację dostaję błąd: strona nieosiągalna lub błąd połączenia. Strona ING.pl działa natomiast po przejściu z menu do strony logowania dostaję błąd.

Używam danych mobilnych T-MOBILE USA. Sprawdzałem w darmowym punkcie wi-fi i strona działała. W czym może być problem?
Odpowiedz
0 Lajków
Michał4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-09-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 851 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem w USA

Hej,
trudno mi powiedzieć, co dokładnie może być problemem. Być może jest problem po stronie stabilności Twojego połączenia internetu z T-MOBILE USA. Ze screena widzę, że nie masz pełnego zasięgu. Spróbuj przejść w inne miejsce i zobacz czy po zwiększeniu zasięgu uda Ci się zalogować. Możesz też spróbować wyłączyć i włączyć swój telefon. Daj znać, czy to pomogło.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
681
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 796 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy