Odpowiedz

Problem z logowaniem w USA

Hej,
Od wczoraj próbuję się zalogować do bankowości internetowej. Zarówno w przeglądarce jak i przez aplikację dostaję błąd: strona nieosiągalna lub błąd połączenia. Strona ING.pl działa natomiast po przejściu z menu do strony logowania dostaję błąd.

Używam danych mobilnych T-MOBILE USA. Sprawdzałem w darmowym punkcie wi-fi i strona działała. W czym może być problem?
Odpowiedz
0 Lajków
Michał4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-09-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 367 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem w USA

Hej,
trudno mi powiedzieć, co dokładnie może być problemem. Być może jest problem po stronie stabilności Twojego połączenia internetu z T-MOBILE USA. Ze screena widzę, że nie masz pełnego zasięgu. Spróbuj przejść w inne miejsce i zobacz czy po zwiększeniu zasięgu uda Ci się zalogować. Możesz też spróbować wyłączyć i włączyć swój telefon. Daj znać, czy to pomogło.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 312 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wywala z systemu

Dzień dobry, czy spotkał się ktoś z taką sytuacją- IPhone 16 Pro max, po zalogowaniu do aplikacji ING na telefonie, po chwili znika wszystko, nie mogę wykonać żadnej czynności…tak jakby zamykało całko...

18-05-2025
Re.: Kontakt z ksiegowa

W opisanej sytuacji prosimy skontaktuj się z naszym wsparciem klientów firmowych przez kanały szyfrowane. Postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić. Możesz napisać do nas na czacie w bankowości, lub skonta...

17-05-2025
Re: Warunki uzyskania karty kredytowej

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Wniosek o kartę możesz złożyć przez swoją bankowość w zakładce Oferta ING > Karty i płatności. Najczęściej decyzja jest od razu lub kolejnego dnia roboczego.

...

16-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy