Odpowiedz

Problem z autoryzacją przelewów

Witam, jakiś czas temu zagubiłem swoją kartę sim na którą były wysyłane smsy zawierające kody do autoryzacji przelewów. Aktualnie jestem za granicą i nie mam możliwości wykonywania przelewów na wyższą sumę co jest dla mnie uciążliwe zaś wykonanie duplikatu karty sim nie wchodzi w tym momencie w rachubę. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób można rozwiązać ten problem, pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
dawid10000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-12-2015
Wiadomość 1 z 2 (11 457 wyświetleń)

Re.: Problem z autoryzacją przelewów

Jeżeli jesteś za granicą, to nowy kod do zmiany numeru telefonu do autoryzacji możesz zamówić na naszej stronie internetowej.

Wejdź w zakładkę ING BankOnLine Zaloguj -> lewy górny róg Odblokowanie dostępu (aktywne będzie po zablokowaniu usługi internetowej przez co najmniej pięciokrotne wpisanie błędnego hasła lub po zalogowaniu do usługi elektronicznej w zakładce Profil -> lewe menu Blokada systemu ING BankOnLine).

We wniosku o odblokowanie dostępu wprowadzisz:
• Identyfikator Użytkownika ING BankOnLine, PESEL lub numer dowodu osobistego lub numer paszportu, ciąg znaków z pomarańczowego pola i zaznaczysz oświadczenie,
• W drugim kroku nie wprowadzaj nazwiska rodowego matki tylko na samym dole wybierz zamówienie przesyłki drogą pocztową. Przesyłkę wyślemy na adres korespondencyjny podany w banku (jeżeli jest nieaktualny, to zapraszam do zmiany na naszej infolinii przed wysłaniem wniosku).

Po otrzymaniu kodu zadzwoń do nas 801 601 607/+48 32 357 00 10 w celu autoryzacji kodu. Następnie przejdziesz Aktywację, gdzie zmienisz telefon do kodów autoryzacyjnych.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
668
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (11 421 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Witam

 

Też mnie tak oszukali, złożyłem 3 reklamacje, złodzieje. Jak odzyskam pieniądze to zamknę wszystko po 20 latach bycia ich klientem. 

 

Brak jest dostatecznej informacji, że stracisz dostęp do pien

...

18-07-2025
ING to PO PROSTU ZŁODZIEJE

ING to PO PROSTU ZŁODZIEJE Emotikon: Szczęśliwy 

 

Wpłaciłam do jednego z bankomatów kwotę 24 tys. zł. Zostały zakiegowane 20 tys. zł.

Złożyłam reklamację dwukrotnie i za każdym razem została ona odrzucona przez bank. Moje

...

18-07-2025
Kredyt Hipoteczny

Cześć, czy długi okres oczekiwania na decyzje w sprawie udzielenia kredytu hipotecznego to już standard? 18.06 złożyłam wszelkie wymagane dokumenty do wniosku o kredyt hipoteczny (zaświadczenia, opera

...

18-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy