Odpowiedz

Problem z autoryzacją przelewów

Witam, jakiś czas temu zagubiłem swoją kartę sim na którą były wysyłane smsy zawierające kody do autoryzacji przelewów. Aktualnie jestem za granicą i nie mam możliwości wykonywania przelewów na wyższą sumę co jest dla mnie uciążliwe zaś wykonanie duplikatu karty sim nie wchodzi w tym momencie w rachubę. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób można rozwiązać ten problem, pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
dawid10000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-12-2015
Wiadomość 1 z 2 (11 022 wyświetleń)

Re.: Problem z autoryzacją przelewów

Jeżeli jesteś za granicą, to nowy kod do zmiany numeru telefonu do autoryzacji możesz zamówić na naszej stronie internetowej.

Wejdź w zakładkę ING BankOnLine Zaloguj -> lewy górny róg Odblokowanie dostępu (aktywne będzie po zablokowaniu usługi internetowej przez co najmniej pięciokrotne wpisanie błędnego hasła lub po zalogowaniu do usługi elektronicznej w zakładce Profil -> lewe menu Blokada systemu ING BankOnLine).

We wniosku o odblokowanie dostępu wprowadzisz:
• Identyfikator Użytkownika ING BankOnLine, PESEL lub numer dowodu osobistego lub numer paszportu, ciąg znaków z pomarańczowego pola i zaznaczysz oświadczenie,
• W drugim kroku nie wprowadzaj nazwiska rodowego matki tylko na samym dole wybierz zamówienie przesyłki drogą pocztową. Przesyłkę wyślemy na adres korespondencyjny podany w banku (jeżeli jest nieaktualny, to zapraszam do zmiany na naszej infolinii przed wysłaniem wniosku).

Po otrzymaniu kodu zadzwoń do nas 801 601 607/+48 32 357 00 10 w celu autoryzacji kodu. Następnie przejdziesz Aktywację, gdzie zmienisz telefon do kodów autoryzacyjnych.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 986 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy