Odpowiedz

Problem z autoryzacją przelewów

Witam, jakiś czas temu zagubiłem swoją kartę sim na którą były wysyłane smsy zawierające kody do autoryzacji przelewów. Aktualnie jestem za granicą i nie mam możliwości wykonywania przelewów na wyższą sumę co jest dla mnie uciążliwe zaś wykonanie duplikatu karty sim nie wchodzi w tym momencie w rachubę. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób można rozwiązać ten problem, pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
dawid10000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-12-2015
Wiadomość 1 z 2 (10 558 wyświetleń)

Re.: Problem z autoryzacją przelewów

Jeżeli jesteś za granicą, to nowy kod do zmiany numeru telefonu do autoryzacji możesz zamówić na naszej stronie internetowej.

Wejdź w zakładkę ING BankOnLine Zaloguj -> lewy górny róg Odblokowanie dostępu (aktywne będzie po zablokowaniu usługi internetowej przez co najmniej pięciokrotne wpisanie błędnego hasła lub po zalogowaniu do usługi elektronicznej w zakładce Profil -> lewe menu Blokada systemu ING BankOnLine).

We wniosku o odblokowanie dostępu wprowadzisz:
• Identyfikator Użytkownika ING BankOnLine, PESEL lub numer dowodu osobistego lub numer paszportu, ciąg znaków z pomarańczowego pola i zaznaczysz oświadczenie,
• W drugim kroku nie wprowadzaj nazwiska rodowego matki tylko na samym dole wybierz zamówienie przesyłki drogą pocztową. Przesyłkę wyślemy na adres korespondencyjny podany w banku (jeżeli jest nieaktualny, to zapraszam do zmiany na naszej infolinii przed wysłaniem wniosku).

Po otrzymaniu kodu zadzwoń do nas 801 601 607/+48 32 357 00 10 w celu autoryzacji kodu. Następnie przejdziesz Aktywację, gdzie zmienisz telefon do kodów autoryzacyjnych.

-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 522 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy