Odpowiedz

Problem przy wejściu na stronę ing.pl

[ Edytowane ]

Dzień dobry.

 

Przy wejściu na stronę ing.pl, pojawia mi się taki komunikat:

Połączenie nie jest prywatne

Osoby atakujące mogą próbować wykraść Twoje informacje ze strony www.ing.pl (na przykład hasła, wiadomości lub dane kart kredytowych).

NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID
 
Używam najnowszych Chrome i Opera i od kilku dni mam ten problem.
Nie mogę zrobić przelewu.
Co mam zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Grzegorz_n
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 617 wyświetleń)

Re: Problem przy wejściu na stronę ing.pl

[ Edytowane ]

@Grzegorz_n Wygląda to na komunikat z jakiegoś dodatkowego programu np. antywirusa lub dodatku z przeglądarki. Spróbuj zalogować się do bankowości przez okno prywatne/incognito po wyłączeniu antywirusa lub zapory ogniowej i napisz mi, czy ten komunikat dalej się pojawia. Nasza bankowość działa aktualnie prawidłowo i nie mamy podobnych zgłoszeń.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 584 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy