12-07-2021 15:37 – ostatnio edytowany 12-07-2021 17:49 przez SylwiaG
Dzień dobry.
Przy wejściu na stronę ing.pl, pojawia mi się taki komunikat:
Połączenie nie jest prywatne
Osoby atakujące mogą próbować wykraść Twoje informacje ze strony www.ing.pl (na przykład hasła, wiadomości lub dane kart kredytowych).
13-07-2021 17:59 | Edytowano: 13-07-2021 18:00
@Grzegorz_n Wygląda to na komunikat z jakiegoś dodatkowego programu np. antywirusa lub dodatku z przeglądarki. Spróbuj zalogować się do bankowości przez okno prywatne/incognito po wyłączeniu antywirusa lub zapory ogniowej i napisz mi, czy ten komunikat dalej się pojawia. Nasza bankowość działa aktualnie prawidłowo i nie mamy podobnych zgłoszeń.
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |