Odpowiedz

Problem przy wejściu na stronę ing.pl

[ Edytowane ]

Dzień dobry.

 

Przy wejściu na stronę ing.pl, pojawia mi się taki komunikat:

Połączenie nie jest prywatne

Osoby atakujące mogą próbować wykraść Twoje informacje ze strony www.ing.pl (na przykład hasła, wiadomości lub dane kart kredytowych).

NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID
 
Używam najnowszych Chrome i Opera i od kilku dni mam ten problem.
Nie mogę zrobić przelewu.
Co mam zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Grzegorz_n
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 292 wyświetleń)

Re: Problem przy wejściu na stronę ing.pl

[ Edytowane ]

@Grzegorz_n Wygląda to na komunikat z jakiegoś dodatkowego programu np. antywirusa lub dodatku z przeglądarki. Spróbuj zalogować się do bankowości przez okno prywatne/incognito po wyłączeniu antywirusa lub zapory ogniowej i napisz mi, czy ten komunikat dalej się pojawia. Nasza bankowość działa aktualnie prawidłowo i nie mamy podobnych zgłoszeń.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 259 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy