12-07-2021
15:37
– ostatnio edytowany
12-07-2021
17:49
przez
SylwiaG
Dzień dobry.
Przy wejściu na stronę ing.pl, pojawia mi się taki komunikat:
Połączenie nie jest prywatne
Osoby atakujące mogą próbować wykraść Twoje informacje ze strony www.ing.pl (na przykład hasła, wiadomości lub dane kart kredytowych).
13-07-2021 17:59 | Edytowano: 13-07-2021 18:00
@Grzegorz_n Wygląda to na komunikat z jakiegoś dodatkowego programu np. antywirusa lub dodatku z przeglądarki. Spróbuj zalogować się do bankowości przez okno prywatne/incognito po wyłączeniu antywirusa lub zapory ogniowej i napisz mi, czy ten komunikat dalej się pojawia. Nasza bankowość działa aktualnie prawidłowo i nie mamy podobnych zgłoszeń.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |