09-03-2020 19:07
Rozumiem konieczność przeprowadzania prac serwisowych, ale - czemu wiecznie z soboty na niedzielę?! Wiadomym jest, że ludzie często są wtedy na mieście (weekend) i potrzebują zapłacić kartą za taxi czy inne rzeczy. Wydaje mi się, że lepszym terminem jest z niedzieli na poniedziałek. Nie mówiąc o częstotliwości - non stop się serwisujecie.
10-03-2020 19:14
@Mitchris Zawsze przed pracami serwisowymi udostępniamy o tym informację na naszej stronie, aby uprzedzić Was o tym, że coś możenie działać. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu
11-03-2020 18:04
@NateuszF: Wiem, że są zamieszczane informacje na stronie głównej, ale pobieranie gotówki w ING problematyczne. Bankomatów ING jest jak na lekarstwo, Planet Cashu też za dużo nie ma. Obce bankomaty - tylko jedna wypłata w miesiącu jest bezpłatna, a za resztę płaci się jak za zboże, wiec przepraszam, ale rady pt. trzeba zaopatrzyć się w gotówkę zakrawają na kpinę z klientów.
15-03-2020 13:29
Czy ktoś widzi zmiany (w bankowości internetowej i w aplikacji), które miały być widoczne po pracach zaplanowanych na noc 14/15.03.2020?
15-03-2020 13:30 | Edytowano: 15-03-2020 13:32
15-03-2020 13:59
Może przełożyli/odwołali te prace, bo po 1 w nocy mogłem normalnie zalogować się do aplikacji.
15-03-2020 21:23
15-03-2020 22:53
15-03-2020 23:28
U mnie jeszcze nic nie widać.
16-03-2020 16:46
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 5 | |
| 4 |