20-09-2019 14:59
Dzień dobry,
Mam problem. Chciałem podpisać elektronicznie dokument za pomocą profilu zaufanego. Zalogowałem się i przeszedłem do podpisywania i wszystko byłoby ok, gdybym nie utknął przy weryfikacji za pomocą kodu SMS, którego nie mogę się doczekać z ING. Czy ktoś może mi pomóc?
21-09-2019 15:32
Dzień dobry,
proszę, spróbuj wyłączyć i włączyć swój telefon, aby na nowo połączył się z siecią. To często pomaga.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Pracujmy przez całą dobą.
23-09-2019 17:25 | Edytowano: 23-09-2019 17:35
Obecnie faktycznie udostępniamy usługę wyłącznie dla osób pełnoletnich, ale pracujemy nad jej wdrożeniem dla osób w wieku 13-17.
15-07-2025Jak zobaczyc dane kart platniczych w aplikacji moje ing (dokladniej visa zblizeniowa i karta przedplacona mastercard) i jak ta druga dodac do apple/google pay poniewaz za kazdym razem jest blad a ta p
... 14-07-2025Oni nie muszą wiedzieć. Ich bankomatami zajmuje się osobna firma.
14-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |