20-09-2019 14:59
Dzień dobry,
Mam problem. Chciałem podpisać elektronicznie dokument za pomocą profilu zaufanego. Zalogowałem się i przeszedłem do podpisywania i wszystko byłoby ok, gdybym nie utknął przy weryfikacji za pomocą kodu SMS, którego nie mogę się doczekać z ING. Czy ktoś może mi pomóc?
21-09-2019 15:32
Dzień dobry,
proszę, spróbuj wyłączyć i włączyć swój telefon, aby na nowo połączył się z siecią. To często pomaga.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Pracujmy przez całą dobą.
23-09-2019 17:25 | Edytowano: 23-09-2019 17:35
Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry
... 27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |