Odpowiedz

Podpis elektroniczny profilem zaufanym z ING

Dzień dobry,

Mam problem. Chciałem podpisać elektronicznie dokument za pomocą profilu zaufanego. Zalogowałem się i przeszedłem do podpisywania i wszystko byłoby ok, gdybym nie utknął przy weryfikacji za pomocą kodu SMS, którego nie mogę się doczekać z ING. Czy ktoś może mi pomóc?  Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
jakubek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-09-2019
Wiadomość 1 z 3 (5 325 wyświetleń)

Re: Podpis elektroniczny profilem zaufanym z ING

Dzień dobry,
proszę, spróbuj wyłączyć i włączyć swój telefon, aby na nowo połączył się z siecią. To często pomaga. 
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Pracujmy przez całą dobą. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
803
170
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (5 226 wyświetleń)

Re: Podpis elektroniczny profilem zaufanym z ING

[ Edytowane ]
hehe
Odpowiedz
0 Lajków
ekovjeorv984
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-09-2019
Wiadomość 3 z 3 (5 163 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Proszę sprawdź czy posiadasz aktualną wersję aplikacji Moje ING. Jeśli nie, zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji 4.1.0. Pobierzesz ją ze Sklepu Google Play. W najnowszej wersji aplikacji nie pow

...

26-09-2021
Re: Re.: Tryb ciemny

Dobrze, że o tym napisałeś Emotikon: Szczęśliwy Dziękujemy za sugestię. 

 

26-09-2021
Re.: Aplikacja mobilna nie działa na OnePlus 7 Pro

mam to samo na OnePlus 5T - długie logowanie, problem z wyświetlaniem historii

26-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy