20-09-2019 14:59
Dzień dobry,
Mam problem. Chciałem podpisać elektronicznie dokument za pomocą profilu zaufanego. Zalogowałem się i przeszedłem do podpisywania i wszystko byłoby ok, gdybym nie utknął przy weryfikacji za pomocą kodu SMS, którego nie mogę się doczekać z ING. Czy ktoś może mi pomóc?
21-09-2019 15:32
Dzień dobry,
proszę, spróbuj wyłączyć i włączyć swój telefon, aby na nowo połączył się z siecią. To często pomaga.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Pracujmy przez całą dobą.
23-09-2019 17:25 | Edytowano: 23-09-2019 17:35
W oddziale banku możesz załatwić sprawę bez umawiania wizyty, aczkolwiek faktycznie specjaliści mogą zaproponować umówienie spotkania na daną godzinę i na dany dzień, aby sprawnie załatwić daną spraw
... 28-06-2022Niestety, obecnie nie mamy informacji, jak będzie to wyglądać. Gdy coś się zmieni, damy znać.
28-06-2022To w takim razie po co Polakowi taka karta i tylko do Euro, skoro jej opłata to miesięcznie 1,50zł a nic więcej poza standardowej Visa zbliżeniowa nic nie daje?
Taka karta jest dobrym rozwiązaniem, jeś