20-09-2019 14:59
Dzień dobry,
Mam problem. Chciałem podpisać elektronicznie dokument za pomocą profilu zaufanego. Zalogowałem się i przeszedłem do podpisywania i wszystko byłoby ok, gdybym nie utknął przy weryfikacji za pomocą kodu SMS, którego nie mogę się doczekać z ING. Czy ktoś może mi pomóc?
21-09-2019 15:32
Dzień dobry,
proszę, spróbuj wyłączyć i włączyć swój telefon, aby na nowo połączył się z siecią. To często pomaga.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Pracujmy przez całą dobą.
23-09-2019 17:25 | Edytowano: 23-09-2019 17:35
Dziękujemy za opinię, przekażę ją do działu zajmującego się naszą bankowością internetową.
10-01-2025Minął miesiąc. Dostałem odpowiedzi na wszystkie reklamacje.
Teraz już podczas nadpłacania jest informacja o tym, iż bieżąca rata po nadpłacie się nie zmieni. O tym, że zmiana wysokości raty będzie zmi
... 10-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |